I. Általános rendelkezések és fogalom meghatározások
- Az Általános Üzleti Feltételek (a továbbiakban: „Feltételek”) a vevő és a Medikapharm, s.r.o. társaság közötti üzleti viszonyokra vonatkoznak.
- Vevő minden, az üzletben beregisztrált személy (természetes vagy jogi), aki a megrendelést feldolgozza.
- Megrendelés alatt az az eladó címére elküldött adatlap értendő, amely tartalmazza a vevőről szóló információkat, valamint az üzlet kínálatából megrendelt áru listáját és árát.
II. Megrendelés, a szerződés megkötése, szerződéstől való elállás
- A megrendelés érvényességének feltétele az összes kért információ és adat teljes és valós kitöltése. Minden megrendelésnek tartalmaznia kell: a vevő nevét, postacímét, telefonszámát, darabszámot, a megrendelés kiállításának dátumát, a kifizetés módját, az áruküldés módját.
- Minden átvett megrendelés kötelező érvényűnek tekintendő.
- A vevőnek joga van a megrendelést sztornózni, mégpedig csak a megrendelés kiállításának napján, és csak abban az esetben, ha azt még az eladó nem számlázta ki. A megrendelést telefonon vagy írásban lehet törölni (e-mailben vagy postai úton). A megrendelés sztornózását az eladó írásban igazolja vissza a vevőnek (postai úton vagy e-mailben).
- A vevő (fogyasztó) jogosult az áru átvételétől számított hét munkanapon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Az áru visszaszolgáltatásának költségeit a vevő állja, aki köteles a sértetlen árut a társaság címére az áruszállítás során keletkezett károkra megegyezett biztosítással rendelkező küldeményként visszaküldeni (nem utánvéttel).
- Az eladónak jogában áll elállni a szerződéstől, amennyiben a megrendelt árut nem lehetséges a megadott árban vagy a jelen üzleti feltételekben meghatározott határidőn belül leszállítani, és a vevővel nem egyeznek meg pótteljesítésben, vagy ha a vevő nem teljesíti a megrendelés megvalósításához kötött kötelességeket.
III. Szállítási feltételek
- A szerződés teljesítésének helye a vevő székhelye (lakhelye) vagy vállalkozásának helye, melyet az üzlet regisztrációs űrlapjában feltüntetett. Az árut az üzemeltető harmadik szubjektumok szolgáltatásainak kihasználásával szállítja le (posta, futárszolgálat).
- Az üzemeltető az árut a vevőnek a megrendelés átvételét követően a lehető legrövidebb időn belül leszállítja, a szállítási határidők az üzemeltető honlapján vannak feltüntetve. A vevő tisztában van azzal, hogy az üzemeltető kötelességei teljesítése során a feltüntetett szállítási határidők tájékoztató jellegűek. Amennyiben az üzemeltető nem képes a megegyezett határidőn belül a vevő részére leszállítani az összes megrendelt árut, az üzemeltető erről a lehető legrövidebb időn belül értesíti a vevőt, és közli vele a megrendelt áru kiszállításának feltételezett határidejét, vagy alternatív áru leszállítását javasolja.
- A termék a szállítás során dobozban, biztonságosan be van csomagolva és a Medikapharm logójával ellátott szalaggal van leragasztva. Az áru átvétele során a vevő köteles a küldemény teljességét és fizikai sértetlenségét ellenőrizni. Amennyiben a küldemény tönkrement vagy láthatóan sérült, a vevő köteles az áru átvétele nélkül azonnal kapcsolatba lépni az üzemeltetővel. Az áru fizikai sérüléseire és mennyiségére vonatkozó bármely későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A szállítási költségeket az áru ára nem tartalmazza. A szállítási díjat az e-shop oldalán feltüntetett érvényes árlista alapján számlázzuk. Ha az áru raktáron van, a megrendelések azonnal megvalósulnak. Amennyiben az árut azért nem tudják kiszállítani, mert épp nincs raktáron, a raktárba való beérkezését követően azonnal kiszállítják.
Szállítási határidők, postai díjak – minden megrendelésnél pontosan meg van adva
Szállítási határidők – minden megrendelésnél pontosan meg van adva
IV. Vételár, kifizetések
- Az üzlet honlapján feltüntetett árak kizárólag az értékesítési rendszer segítségével végzett vásárláskor érvényesek. A szállítási díjat az ár, eltérő rendelkezés hiányában, nem tartalmazza. Az eladó vállalja, hogy az árut a vevőnek az áru megrendelésének idején érvényes áron értékesíti.
- Fizetési módok
- Banki átutalással / számlára való befizetéssel
- Bankkártyás fizetés
- Utánvét (csomagküldő szolgálat)
- PayPal
- Az eladó a vevő részére az árut legfeljebb a megrendelés átvételének napjától számított 7 naptári napig tartja fenn. Ha a kifizetés 7 napon belül nem valósul meg, az eladó jogosult elállni a szerződéstől.
Az akciós kínálatban feltüntetett akciós árak az adott akció érvényességi ideje alatt érvényesek. Más kedvezmény érvényesítése esetén ezek a kedvezmények nem vonatkoznak az akciós kínálatban szereplő akciós árura. Az egyes kedvezményeket nem lehet összevonni.
V. Jótállás, reklamációk, az áru visszaadása vagy cseréje
- A fogyasztói szerződések teljesítésére vonatkozó jótállási időszak az adásvételi szerződés megkötésétől számított legkevesebb 24 hónapban van megállapítva.
- A reklamációk a Szlovák Köztársaság érvényes jogi előírásaival összhangban valósulnak meg.
- A vevőnek sérült áru leszállítása esetén joga van visszakérni a pénzt, vagy új megrendelést megvalósítani.
- A vevő (fogyasztó) az áru sértetlen állapotban való leszállításától számított 7 napon belül jogosult az árut a vele együtt leszállított dokumentumokkal együtt indoklás nélkül visszaszolgáltatni. A Medikapharm, s.r.o. társaság a visszaszolgáltatott árut utánvét formájában nem veszi át. Az áru visszaadása esetén a vevő köteles az árut szokványos vagy kereskedelmi csomag formájában vagy csomagküldő szolgáltató által visszaküldeni.
- Az áru visszaadására vonatkozó feltételek teljesítése esetén a vevőnek visszatérítjük az áruért kifizetett teljes összeget. A visszatérített összegbe a postai és csomagolási költséget nem számoljuk bele. Megegyezést követően a visszatérítendő összeg más árura cserélhető a megfelelő árban, melyet vagy külön, vagy az ügyfél következő megrendelésével együtt küldünk. Amennyiben az árut külön küldjük (árucsere esetén), postai és csomagolási díjat nem számolunk fel.
VI. Adatvédelem
- Az üzemeltető vállalja, hogy a vevőtől csak olyan adatokat kér, mely kizárólag az eladó szükségleteire, az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségei teljesítése céljaira szolgálnak (név, állandó lakhely postai irányítószámmal együtt, telefonszám és e-mail cím).
- A vevő nyilatkozik, hogy az eladó feldolgozza és megőrzi személyes adatait, melyek az eladó tevékenységéhez szükségesek, és minden információs rendszerében feldolgozza azokat. Eladó vállalja, hogy a vevő személyes adatait az érvényes jogi előírásokkal összhangban fogja kezelni. A vevő az eladó részére ezt a beleegyezését határozatlan időre adja.
- A regisztráció során a vevő választhatja az egyéb marketinginformációk vagy az üzemeltető új termékeiről szóló információk részére való megküldését.
- Az üzemeltető kötelezi magát, hogy a vevő telefonon vagy írásban átadott kérésére, indok megadása nélkül is, bármikor törli a vevő személyes adatait az adatbázisából.
- A személyes adatok frissítését a regisztrált Vevő közvetlenül az internetes áruház honlapján on-line üzemmódban, közvetlenül a bejelentkezését követően elvégezheti.
VII. Záró és átmeneti rendelkezések
- A vevő a megrendelés elküldésével feltétel nélkül elfogadja az „Általános Üzleti Feltételek” valamennyi rendelkezését, a megrendelés elküldésének napján érvényes hangzásban.
- A vevő kijelenti, hogy a megrendelés kitöltése előtt megismerkedett és egyetért jelen Általános Üzleti Feltételekkel.
- A két fél közötti kölcsönös viszonyokra, melyekre jelen „Általános Üzleti Feltételek” nem terjednek ki, a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.
REKLAMÁCIÓS REND
A távértékesítés reklamációs rendje
- A vevő köteles haladéktalanul, azonnal az átvételt követően megvizsgálni az árut. Átvétel alatt az áru szállító általi (pl. posta) ügyfélnek történő átadása értendő.
- Amennyiben az áru fajtáját vagy mennyiségét érintő különbséget észlelnek a számlán vagy szállítólevélen feltüntetett adatokhoz képest, erről az átvételtől számított három munkanapon belül értesíteni kell az eladót.
- A vevő a megállapított hibákról az eladót köteles írásban értesíteni annak címén. Az értesítésben a vevőnek fel kell tüntetnie a megállapított hibákat, és az igényt, melyet a hiba következtében érvényesít.
- A vevő hibás küldemény következtében a következő igényeket érvényesítheti: a hiányzó áru leszállítása –
a hibás áru hibátlanra való cserélése – elállás a szerződéstől.
- A reklamációhoz minden esetben csatolni kell a számlát (szállítólevelet) és az adott reklamált árut is.
- A vevő a reklamáció érvényesítése során kitölti a reklamációs űrlapot és postán vagy írásban faxon elküldi az eladó címére.
- A Házaló kereskedelemről és távértékesítésről szóló törvénnyel összhangban az áru kézbesítését követően jogosult az áruért kifizetett összegre, ha a sértetlen és nem használt árut a szállítótól való átvételétől számított 7 napon belül címünkre visszaküldi.
Az áruért kifizetett összeget postai utalvány segítségével haladéktalanul megküldjük, amint az árut címünkre kézbesítik, és ha az megfelel valamennyi fenti követelménynek.
- A reklamációkat az alábbi címen intézzük: Medikapharm, s. r. o.., 821 04 Bratislava. Tel.: 00421 907 854 669, infohu@medikapharm.com